Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Eethuus Raalte. Meer weten? Ontdek meer
Sam
20 jun 2026 om 19:35
Duurde lang
Merit
15 jun 2026 om 17:19
Het was wel lekker alleen was het patat helemaal vochtig ofzo en het saus was niet zo lekker…
Stefan
10 jun 2026 om 10:15
het was lekker, en snel bezorgd! top
Roy
7 jun 2026 om 20:17
Patat onderin de kapsalon was helaas zompig...
Angelo
7 jun 2026 om 20:13
zoals altijd weer lekker gegeten
René
7 jun 2026 om 0:55
Lekker eten en vriendelijke en snelle bezorging
René
30 mei 2026 om 7:30
Lekker eten, snelle en vriendelijke bezorging, wat wil je nog meer
René
24 mei 2026 om 3:23
Lekker gegeten (broodje shoarma en pita kaas) snelle bezorging, aanrader
Kamila
21 mei 2026 om 22:19
The beste!!!!!!
René
16 mei 2026 om 7:15
Eten was lekker( broodje shoarma en broodje kaas) hoop alleen dat het broodje shoarma de volgende keer minder vettig is , het dreef onderin het bakje namelijk
jaim
16 mei 2026 om 0:28
heerlijk, van nieuw heeten besteld aan 60€ binnen 30 minuten waren ze er al echte toppers
julian
10 mei 2026 om 20:20
Beetje matige patat bij de kapsalon en veelste grote stukken vlees, verder wel oké!